У Китаї стартував продаж гібрида Jeep Grand Commander - першого позашляховика марки, який потрібно заряджати від електромережі
Основа гібрида Grand Commander - той же 2,0-літровий турбомотор потужністю 230 кінських сил (крутний момент - 311 Нм), що і в звичайній версії. Решта два мотори - електродвигуни: 121-сильний з обертовим моментом 315 Нм, і 90-сильний (крутний момент - 115 Нм).
Позашляховик здатний пересуватися в чотирьох режимах: на «чистій» електротязі з запасом ходу 70 кілометрів по циклу NEDC, в режимі ДВС-електромотор, коли менш потужний електродвигун виступає в ролі генератора, в режимі гальмування двигуном, коли енергію «запасають» обидва електромотора і в спортивному режимі, який забезпечує максимальну динаміку. Що стосується акумуляторів, то представники марки говорять про ємності в розмірі 12,95 кіловат-годин і гарантують повну зарядку гібрида від звичайної розетки 220 вольт за дві години.
No comments:
Post a Comment